moaeloicejohanna

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Moa - 9 augusti 2011 22:54

 

dagens heting, är Steven R McQueen. okej han har inte heller några perfekta magrutor men hey, vi ger grabben en chans ! han är ju så underbart söt.. så söt stt jag skulle kunna stoppa honom i en låda som jag hade under sägen så at han är min för alltid. höhö. NEJ inte riktigt så illa kanske men gudars han är göllig. okej, han är med i The Vampire Diares, där han spelar Elena Gilberts lillebror Jeremy Gilbert. jag tror att det var hans stora debut fakiskt, för , ärligt talat, jaf visste inte att han existerade innan den serien började. men man kan inte säga annat än att han är en helt underbar skådespelare och har ett fantastiskt leende ! 

Av Moa - 9 augusti 2011 17:16

   

' everybody wants happiness,

 nobody wants pain.

 but remember,

 you can't have a rainbow without a litle rain.

Av Moa - 9 augusti 2011 13:01

 next up: true blood season two. 

Av Moa - 9 augusti 2011 10:58

 

nu är man vaken och livet leker ! eller inte, men skitsamma, idag blire att slappa, för att jag är tröööött. o fotbollsträningen gick skiiit ! men skitsamma. (jag säger det ganska mycke höhö) men skitsamma . okej nu ska jag sluta babbla det är ändå ingen som läser det. hahha. puss. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards