moaeloicejohanna

Alla inlägg under maj 2010

Av Moa - 27 maj 2010 15:16

Hhej jag har inte lagt in på länge men de är för att de har åskat eller så har jag inte orkat, hehe. Men jag har inte gjort så mycke dom här dagarna jag har åkt till ullared. Med syster o syster pappa och matildas kompis.

Haft match Hillared      Ulricehamn

                      5                   5             

Bra gjort!!  

PusssOKraaaammm!  

Av Moa - 21 maj 2010 21:46

  Heeejjäää! :)

Glömde skriva i går efter skolan jag va med Amanda.

Så här var de:

Vi kom hem från skolan. Åt. Bakade negerbollar, tre dubblad "smet".    Vi skulle ha med de till fredags fikat i skolan. Vi gjorde två gigantiska bollar och två lite mindre. Först tänkte vi ta med oss varsin gigantisk, men vi sa att de kanske blir lite pinsamt.   Så vi satte oss i min säng och tittade på tv och åt upp en utav de gigantiska och de små. 

Sen somnade Amanda och sov i en och en halv timma, sen skulle vi till fotbollsträningen.

Jag var tvungen att väcka henne.

Sen kom vi hem från träningen och duschade och åt sen så tittade vi på New Moon, kul.  

Sen blev mamma typ arg på oss för att vi inte hade gått och lagt oss hon sa " De e ju för fan, faktiskt skola i morgon". Och alla tre, jag, Matilda och Amanda bara  " jaja".

Men tillslut gav vi upp och gick och la oss.

Sen nästa morgon så bara Amanda  Och jag gick upp kvart i  sju.

Sen bar de av till skolan och då hade vi husdjursdag och Frida hade med sig sina kattungar och då fick jag sitta där med henne ist för att gå runt och titta på dom andra djuren..   

Sen kom jag hem och hade ingenting att göra så jag och mamma åt och sen satte jag mig på mitt rum och hade ingenting att göra för de åska ju så jag kunde inte titta på tv elr sätta mig här så jag satte mig och läste "ljudet av ditt hjärta". kommit till hälften typ.

Sen satte jag mig här för att de har ju slutat åska, elr de gjorde de för ett tag sen.  

Oj detta blev ett ganska långt inlägg men aja,

Pöössss&kraahm!   

-.-

Av Moa - 20 maj 2010 07:22

Jag vaknade tidigt i morse.

Halv sju. -.-

Fast jag gick inte upp fören kvart i.   

Fast snart ska jag till skolan.

Så jag skriver väl mer sen då, när jag kommer hem, om jag inte får tag i en dator i skolan,   

    

Av Moa - 19 maj 2010 20:11

Hellohj.

Nu har jag varit och köpt glass med Amanda, Nanna, Ronja och Felicia.   

Först köpte jag en Strawberry White men den tappade jag så jag köpte en till lika dan.  

Men sen så köpte Amanda en till glass så då gjorde vi andra de med, en piggelin.   

Och sen kom amnada och Elin och skulle köpa glass. Vi andra jag, Felicia, Ronja och Nanna, kommenterade grejer som typ "ska ni köpa massa fina blommer nu?" eller typ som "köp en glass medan du ändå är där"  

Och sen stack vi ner till Såken och badade fötterna,

DE VA KALLT!!  

Men sen stt vi där och pratade, och jag berättade en as pinsam dröm. Ronja filmade. '

Sen stack vi hem och spelade king och löjla oss.   

Sen efter de så gick vi hem till Ronja och gjored äggtoddy, de blev knas.

Men så spelade vi in lite till.

Sen så nu är jag hemma och sitter vid datan.   

Pöss&Kramh  

Av Moa - 19 maj 2010 15:09

Hellojh.

Nu har jag kommit hem från skolan och jag har ätit ocvh försökt göra läxan.   

Men de gick ju som de gick.

Sen kommer Riccard (bror)och Linnea hem dom ska titta på en lägenhet.

Men jag ska åka och köpa glass med vännerna, Nanna, Felicia, Ronja och Amanda.   

Kul&Gott.

Kanske skriver mer sen får se.. men..

Pussihs&Kramhhiss.  

Av Moa - 19 maj 2010 07:37

Hhej, nu har jag brottom till skolan så de kanske inte blir så mycket men så här såg min morgon ut:

Vaknade

Somnade om

Gick upp

Tittade mig i speglen

Skrek hjälp! Mitt hår såg ut som ett fågelbo!

Klädde på mig fort som fan

Sminka mig medans jag väntade på plattången

Gjorde eneglskan jag glömde göra i går, medans jag väntade på plattången

Åt

Borsdetänderna.

men nu måste jag dra .

Pussh&kramhh!   

Av Moa - 18 maj 2010 22:10

Det har varit än väldigt varm dag i dag de märks att sommar snart är här! Jippie!

Jag märkte det inte innan jag gick ut och då va klockan ändå nio.   

Men nu har jag precis duchat och ska titta färdigt på Cougar Town.

Sen ska jag sova.   

Men innan när Matilda spilde ut kaffe över hela mej och i min säng och över min bok började jag bara gråta utan för varning.

As wierd.   

Och sen kunde jag inte sluta gråta heller och sen så blev de as knas för sen visste jag inte ens varför jag grät så de va ganska strange..

Aja, shit the same.

Godnatt Folket.   

Pöösss&kramh.   

Tv.

Av Moa - 18 maj 2010 20:56

Hellojh!   

Nu har jag kommit hem från teatern, eller inte riktigt just nu utan kvart över sex, igentligen.

Men jag har tittat på två och en halv män och Navy CSI Los Angeles och snart sk ajag titta på desperate hosewives (stvaning).   

Sen antar jag att de blir duschen och sängen efter de..

men nu måste jag dra för att titta på tv.

Föresten jag har ju ett nytt snyggt läderarmband nu med. Fick de i dag. Hahaha, typ som " Tack för hjälpen"

 

pööss&kramh.   

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards