moaeloicejohanna

Alla inlägg under februari 2011

Av Moa - 28 februari 2011 19:58

 har inte alls någon lust att blogga så det blir ett kort innlägg- 

nu har jag duschat och frida gick precis vi spelade eclipse spel med linda och matilda. ;D

 jag vann. (a'

 hon förlora '(stort')

faaaan vad jag är bäst.  


p.s GGGGud vad jag har lust att gå fram till dej och bara seja att jag gillar dej, och se vad din reaktion blir. ;) men det skulle jag aldrig våga. 

 du kommer antagligen aldrig få reda på det eftersom att du går ur moga om några månader.. 

 KYssen. <3

  

Av Moa - 27 februari 2011 14:16

 tja, 

 nu har alla gått hem från kalaset . gött . (a' 

 bilder och sånt kommer senare, ( om jag får låna bilderna av matilda vill säga.) 

dag tjugo tre nu då. en bild på det jag köpte senast. 

 de kommer senare, efter som  att jag inte har bilderna på denna datan.. -.-

 24: min favvo film

 jag har många. :) inte så lätt säga alla men jag kan säga en jag tycker är bra och det är st: trinians . den är bra!!:) 

som sagt det kommer mer senare. ;)

 pUss. 


Av Moa - 26 februari 2011 15:31

 hejsan och förlåt att jag inte la in någonting i går men man kan kanske säja at jag hade fullt upp, fast det har jag iförsej nu med.

hahaha, för matilda fyller ju år i morgon.

 så jag har stägat lite nu på morgonen.

 igår tog jag också ett hål där uppe i örat. :)

 bild kommer, senare. :)

 men igår skulle jag ha skrivit dag..?

 tjugo två- min favorit plats.

 brukar men ha en sån?

 okej kanske,  men det har iallafall inte jag. :)

 min favvo plats är väl lite överallt isåfall- .

  hoppas det svaret räcker.

 kYssen,

Av Moa - 24 februari 2011 21:18

 hejsan. nu har jag suttit med kolatomens kretslopp, målat faktiskt. :) 

 det blev riktigt vackert, men imorrn har vi svenska grammatik prov.. suck-. 

men aja innan det så var jag på träning vi dansade zumba och boxxade lite. (:

riktigt kul , så nu blir det sängen . 

 men innan det ska jag skriva dag tjugo ett som handlar om vad jag åt idag. idag åt jag.. en halv fralla i morse och lite sallad till mat. :)

 hat bra. :) 

 kYssen. 

Av Moa - 23 februari 2011 19:03

 hej. 

 nu har jag precis bråkat med mamma, hon blev sådär arg som hon nästan aldrig blir men bara jag kan få henne att bli. 

 varför? 

 för att jag är en bortskämd, ofrörkämd jävla skitunge som inte kan hålla käften stängd..

 dag tjugo- en person jag vill byta liv med en dag och varför. 

 jag skulle vilja byta liv med.. är " den-där-killen-jag-alltid-pratar-om" för att se om han ens märker mej när jag går i koridoren och om han gör det vad tänker han ? 

 --------------------------------------------------------------------------------------------------

idag har jag också lånat den femte och sjätte böckerna i vampire academy på engelska eftersom att dom inte finns översatta än men den femte kommer ut den sjunde mars översatt och klar. :) 

 aja nu ska jag möta mina inre demoner- mamma. 

 kYssen. 

Av Moa - 22 februari 2011 19:33

 tjooooooooooooooo bitches! 

 nu har jag suttit en stund och läst boken fruset blod.

  

Den är sjukt bra den boken, om jag ska vara ärlig så skulle jag vilja vara mer som rosmarie hathaway. ( det är henne boken handlar om). hon är stark, självsäker, rolig. allt jag skulle vilja vara. men man får väl nöja sej med det man får antar jag. :) 

 Men en sak jag ska göra är att booooosta upp självförtroendet lite, jag bara skoja, en hel del faktiskt. 

 inte för att gnälla eller så... ( hhahahahaha det är ju det ända jag gör här. ) 

imorrn gäller son med, prov. men jag känner mej ganska förberädd. :) '

 erkänner att detta känns bra. ^^

tittade på några bilder från i sommras när jag hade acne ( känns som om det var en evighet sen :o) 

 gud vad jag inte saknar det. jag såg ju hems ut!! 

 men jag har ju sagt att jag skulle ta ut en liten bit utav den boken jag försöker skriva so here it goes. 

 " jag hörde inte när han kom men helt plötsligt kände jag hans händer på mina höfter, hans varma händer, det var svårt att konsentrera på någonting annat än hans händer som rörde vid mej och det faktum att han faktiskt bara stod några centimeter bakom mej. jag kände hans varma andedrekt slå mot mitt hår som små vindpustar. min kropp ville inget annat än att vända sej om och slänga mej runt halsen på honom. men jag måste ta hänsyn till det faktum att Julia faktiskt stod framför hemme och att jag var arg på henne med!! jag lutade mej mot hans bröst för att finna tröst en liten stund innan jag tog ett steg mot Julia och tog tag i hennes pinnsmala arm.. " 

 hahha, vad tyckte ni? för mesigt? 

mej just det, dag nitton var det idag med, se vad det hanlar om. 

innehållet i min väska: är 

något så töntigt som

- en handkräm som luktar underbart och som jag fick med en parfym och läppglans. 

- en svart-vit kajal. 

- en tampong med. ;DD 

kYssenn. :)

Av Moa - 21 februari 2011 21:00

 nu är mamma ute med hunden så nu snor jag hennes dator och lägger in ett snabbt innlägg.

 idag började skolan efter lovet . D:

 god it sucks.

 dag arton.

min första kärlkek.

 jag, som alla andra har haft små crushar när man var liten och körde puss-leken.

 men om man räknar ordentliga kärlek så är jag fortfarande på min första, men jag tänker inte säga vem det är för då skulle jag vara så död om någon som kände han fick reda på det. D: '

 menmen, sånt är livet.

 Kyssen.

 nu blir det sängen är super-mega-ap-damp-trött. hahahahahah .

Av Moa - 20 februari 2011 19:19

 dag sjutton handlar om vad jag ångrar, vart ska man börja? 

 nej jag bara skoja. hahaha. 

kanske att jag började skriva alla dom här dagarna? hahaha, 

 men jag ångrar att jag har sårat så många vänner som jag har, om jag kunde spola tillbaka tiden och säga till mej själv att jag kommer ågra detta skulle jag antagligen ta chansen. 

 men visst , tiden läger alla sår. 

 men man får väl intala sej själv- 

 '' hatad av dom flesta men älskad av dom bästa'' , 

 det är mitt bästa råd till er som har det som jag , sånna som har sårat fler människor än det finns fingrar ( och tår) . 

 men såklart hoppas jag att det inte finns någon där ute, för jag tror ingen vill det.

 men man blir ju vad man gör sej till..

 men nu ska jag fortsätta på min '' bok'' .

  P.s imorgon 'är det skola-.- gahhhhh!!

 sleep tight all night- moa.  

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards