moaeloicejohanna

Alla inlägg under juli 2010

Av Moa - 24 juli 2010 16:11

hejhej.

inatt sov jag över med alice i tält, på deras altan. x'd

    - de skulle regna på natten, jag vet inte om de gjorde de men. :OO


De va as läskigt men jag berättade en konstig dröm, :))

sen fick alice tvinga upp mej ur sängen, men jag kunde inte äta sen , jag höll på att spy jag vet inte varför. Kanske e gravid. (NOT) x'd

       - men de jämnade ut sej med två koppar kaffe sen, :))


jag fick ett sms från Josephine (hon e i olofsbo nu och kommer va där när vi e där) hon skrev

  -' vi kommer ha jätte kul, akta er bara för häckar, stenmurar och tanter)
ää, dom som inte fattar skiter i de'. ((;


Kyssar.- ♥

...

Av Moa - 21 juli 2010 14:29

nu sitter jag här hos en sjukis.. 40 graders feber och en jätte svullen hals, jag ska bara fixa the t henne och sen så ska jag gå hem för mamma har fixat klart maten snart.

I morse så satte jag klockan på 9 för att gå upp, men så satte jag mej och titta på tv och så somnade jag där och sov där t klockan två.x'd


P.s nästa vecka blir de olofsbo!!! <3

pusspuss.



Av Moa - 16 juli 2010 17:41

idag hade pappa kalas för att han inte var hemma på sim födelsedag som var i onsdags,
hans present utav mej var en håv t polen. Skaftet var vitt med rosa prickar och nätet var rosa och metallen som nätet sitter i var hjärtformat. x'd. utav matilda fick han ett nytt bockia.

Fast mitt i kalaset när vi satt och år jordgubbs tårta så ringde Riccard t Jenny och sa att han hade fått motor stopp mitt i kråkeredsbacken. Lyckat!

så hon fick åka t dom, men sen kom Peter och så fick han oxå åka t dom och boxera dom uppför backen.

Men jag tror att de gick bra t slut. :))


kyssar.

Av Moa - 13 juli 2010 14:51

bad med Linnéa, Jenny, Linda, Matilda och någon kompis t Linnéa som hette Robin, alla sessorna och Robin. :)) <3

Av Moa - 12 juli 2010 17:16

O-o-o-o-verdrive - Ola x'D



Ça plane pour moi - venne. "//

Av Moa - 8 juli 2010 20:50

Hejjjwi. <3



I tisdags kom äntligen mååns hem, och han triva faktiskt riktigt bra! <3


och nu gick precis nanna hem och jag ska måla lite.


Någon som vill me ut och springa lite imorgon?? :DD <3




Fast i Måndags fick jag dåliga nyheter, vi skulle avliva Papperbiten så det gjorde Linda och mamma kvart över nio på tisdags morgonen., :( Men det var fridfullt, när han fått sprutan så la han huvudet i mammas händer och började spinna. <3 May you rest in peace!! <3

I love you!!


Och i dag avlivade jenny Nicke dom sköt han o huvudet och sen så skärde dom han precis under halsen, men det var de rätta att göra för han mådde bara sämre och sämre. :((

stackarna! <3


aja men nu är det över och ingen kan få don tbax så.. :(( (L) <3


xoxo. <3

Av Moa - 3 juli 2010 17:24

Hej nu är jag och Frida Ääääntlign hos Evelina och just nu står Frida i dushen sen ska jag oxå duscha och Evelina efter de. Sen ska vi äta och så ska vi kanske ner och bada igen fast inte på hund stranden. :))

För innan hade vi med Selda .:))

 

aja men men,,

 

Xoxo. <3

Av Moa - 1 juli 2010 23:26

Grattis Frida på födelsedagen!! (L'

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år.

Ja visst ska hon leva, ja visst ska hon leva uti hundrade år! <33   

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards