moaeloicejohanna

Alla inlägg under mars 2011

Av Moa - 30 mars 2011 21:19

 .. har mamma varit med mig i skolan, inte lika farligt som jag trodde dock, jag TROR att jag var bättre än henne på matte provet man man kan ju aldrig vara säker.

 allt började inte perfekt, so.. Jag Frida Frida och Amanda kom försent, hoppas vi inte får kavrsittning bara för vi väntade på ronja och elin vid stora inngången men dom kom ju aldrig.. dom gick in vid inngången i vårat skåpsrum.. -.-

 menmen, till son kom vi iaf, men då var inte mamma där även fast jag hade berättat inngående vart 'so' salen låg. -.- Jävla trögo..

 men sen blev det matte ingenting spc hände men sen var det storgrupp och då skull emn lilla älskade hevetes mamma sitta brevid mig och mobba migg och sånt...

 och frida s som hade sagt till frida jb att jag och mamma var som syskon( för att vi bråkade och tramsade mycke. ) vilket frida jb inte riktigt trodde på fören hon såg oss i klassrummet. man hörde jb viska till s " du HADE rätt dom ÄR som syskon." ahahahahahahah, och sen så sitter louise jämte mig och fnissar som en galning. -.- man blir bara SÅ trött på mammor...

 menmen, sen blev det zumban med älskade syster jenny coh så hälsade vi på lille opii- hon var i tonårsuppror. ;)

 aja, shit vad jag är dålig på att lägga upp bilden, men aja, nu är jag trött och orkar int det så det får bli imorgon... eller någon annan gång. ;DD

 Kyssen.

Av Moa - 29 mars 2011 17:47

 seriöst vilka bra rubriker jag har till varje innlägg ?

 meen men, idag slutade jag tidigt och orkade inte lyfta på röven fören nu, men jag klarade det men jag fastnade vid datorn, jag skulle behöva plugga lite matte tror jag, men iallafall..

Tengo Distinción en la prueba de español!

 och nu är jag lycklig!! ;D

 men imorgon kommer jag inte vara lika lycklig. -.-

 för....

 MAMMA SKA MED TILL SKOLAN!! BUHUHUHUHU!!!

 puss på kinden.

Av Moa - 28 mars 2011 14:18

 hejsan.

 idag är jag hemma föratt jag har fått en vagel på ögat som gör jävligt ont så jag kunde inte sminka mej, men jag ska på zumban ändå. :)

 men nu har alice lagt ut några bilder på mej på modevisningen så jag lovade att länka >hääär< 

 man när matilda kommer hem kanske jag får sno några bilder av henne.

 men nu ska jag gå ut med kazaa sen ska jag hänga upp en tvätt och plocka ur diskmaskinen.

 pUSSSSS!

...

Av Moa - 27 mars 2011 21:47

 hejsan,

 nu är det snart dags för sängen nästa, men innan det ska jag uppdatara lite om modevisningen .

 det blev några bilder mamma och pappa tog med matildas kamera ochalice följde med och tittade så hon tog med sin kamera med men jag har inegn utav dom kamrerna här nu eftersom att matilda är hos viktor inatt och.. ah.. alice är ju hemma.

 men om jag har tur kanske det blir några imorgon för jag var ju suuuuuper sexiiiiii i mina kläder. x))

 men nu har jag precis bokat zumba för imorgon och på onsdag.

 pussen på alla där ute. (k'

Av Moa - 27 mars 2011 11:10

 nu är det upp och hoppa. -.-

  för snart ska man till farmor. till modevisningen.

 men innan det så kan man nog ligga och dra sej i sänegn en LITEN stund till . ^^

men jag uppdaterar nog lite senare och så får vi se om det är några bilder med med, :))

 PUSSSSSSSS!

Av Moa - 26 mars 2011 20:28

 japp, idag blev jag brunett..

 - om jag ska vara ärlig så blev jag inte jätte nöjd , så det var tur att det bara var en toning...

 men gårdags kvällen tillbringade jag med alice, hon äe helt jävla knäpp!!

 ;DD

 menmen, imorgon blire modevisning, bli antagligen inga bilder eftersom att både jag och matilda ska gå . :(:

men numåste jag släcka ljuset för nu börjar earth hour. :)

 pusspusspusspuss..


Av Moa - 23 mars 2011 20:37

helloh...

nu är jag hemma från zumban och jag tänkte lägga ut en bild på min sminkning idag bara för att det är kuuuuul - 



     med öppna ögon, syns det att det är 50-tal, efetrsom att dom då hade en liten fjong på sida och en massa mascara på överfransarna

- hällst ska man ju ha lösöganfransar

 men nästan ingenting på underfransarna

  

- stängda ögon, syns fjonegn på båda sidor om ögat.

 enjoy.

-over and out...(L'

Av Moa - 23 mars 2011 15:51

 hejsan, nu har jag vart hemma en liten stund och snart kommer mamma hem med. ;)

 men någrautav mina kompisar ska på bio idah. 

ojojoj, dom skulle titta på en jävla skit film, never say never med jusin bb. seriöst ? 

 menmen, dom är ju som dom är när dom inte blev som dom skulle eller hur var det ?

 men senare blire iaf lite zuuuuumba med syster, :)

 det ska bli kul jag kansketräffar en liten alice ??? eller någon annan jag känner,

 idag gick vi iaf in på ungdoms mottgningen för att anton ville ha kodisar. ;DD

 efter anton gick frida och frida in och typ pratade svaren dom fick var typ... udda.

 hahahahahaha, nu har jag iallafall hjälpt er att ha någonting kul att läsa i ungefär två och en halv minut. ;))

 pusspusspusspusspusspusspusspuss.


  

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards