moaeloicejohanna

Alla inlägg under november 2010

Av Moa - 19 november 2010 21:41

 vad jag saknar är att höra dej på kvällen när jag ska sova.

 vad jag saknar är att känna din mjuka päls mot min handflata.

 vad jag saknar är att se in i dina bruna fina ögon.

 vad jag saknar är att aldrig mer få röra dej, få se dej, få höra dej.

 vad jag inte saknar är att sakna dej... <3


-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'


 vem säger egentligen när det tar slut?

 som säger att det inte går längre?

 även fast jag vill så når jag inte.

 vem bestämmde egentligen mitt öde?


-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'-.*+'


Av Moa - 12 november 2010 10:17

tjoo,

 först ska jag bara säga förlåt för den dåliga uppdateringen.

det har varit väldigt mycke med skolan-

 menmen, nu är jag iaf hemma, de va jag igår med, men nu är jag bara ensam hemma, matilda occaroline äe i skolan och mamma och jenny är i stan, jenny skulle på en  anställnings intervju hennes gamla jobb ska läggas ner, och mamma skulle handla grejer ( mat&sånt) tills i kväll för matilda och carro ska ha tjej/ filmkväll.

 fast de äe ju ganska bra för mej för då får jag låna carros data och titta på de nya vamire diares avsnitten- JIPPI!!!

 jag älskar den serien!

fast nu till en dålig nyhet.,,

jag kan inte lägga över bilderna från min kamera till datan , den dampar loss- -.-

 men när pappa kommer hem kanske jag kan få låna hans data och försöka på den. :)

nu har jag oxå en bok att läsa ut till den artonde,, kanske äe bäst att sätta fart så de äe precis vad jag ska göra nu!!

 pussar och en massa kramar!!!! <3

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards