moaeloicejohanna

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Moa - 7 augusti 2011 21:52

  


dagens heting dåe ! den här pajken har inga imponerande magrutor, eller armmuskler. allt han har är ett charmigt leende och otroligt bra klädsmak ! och om jag ska vara ärlig så är det allt som krävs för att få mig på fall, magrutor är bara ett plus. det är inte många killar (förutom robert pattinson då) som kan se ut som grekiska gudar utan att göra någonting spc med sitt utseénde .  (lite väl dramatiskt kanske men det är min blogg såååå då får jag överdriva liiiiite. ) den här urgulliga grabben är såklart Xavier Samuel. han är som mest känd ifrån the twilight saga; eclipse, tror jag (?) men sen har han solklart vart med i en massa andra filmer. man får inte glömma att han härstammar inte från usa utan austalien !


Av Moa - 7 augusti 2011 13:18

  

 nu är jag hemma efter skara och halmstad, vi har haft det underbart ! kan inte säga annat , förutom att jag brände bena men de gick över så nu har jag en fin brun färg på dom me ( eller så fin som en rödhårig kan ha ) men aja, jag har inte tagit s många bilder när jag var borta men några blere väl. plus, att jag och alice träffade herr-jag-är-kung-för-en-dag-som-sjunger-framför-speglen. kunde inte sluta garva. man kan inte vara annat än besviken när man kommer hem till det här regniga, äkliga vädret när man har haft det så grymt varmt där nere ! hade,

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards