moaeloicejohanna

Alla inlägg under oktober 2010

Av Moa - 12 oktober 2010 18:26

hejhej,

 nu vet jag att det är höst ute iaf!

när jag kommit hem från skolan så va jag trött och varm, men mamma var inte hemma så jag var tvungen att gå ut med kazaa iaf.

 men sen när jag kommit ut visade de att de var ett väldigt skönt väder så jag förlängde min lilla promenixx.

 jag glömde kameran hemma men jag kanske lägger ut några andra höst-bilder jag har tagit, sen.

 men jag älskar ju att se min lille vita v'vovve hoppa runt blan de gula-ornga-bruna löven!

han ser så glad ut!

 sen blev det soffan & tv.

& efter det så plev det pannkakor.

 aja, men nu har jag lite historia att gör så ,

pussen.

 P.s jag lägger in en liten knäpp dikt nu , som jag kom ppå när jag lagade mat. :D

 ' Det var mycket att ta in, när jag kände din hand i min.

  Det var svårt att tänka klart när allt var så underbart.

  Det var första gånegn jag hörde den ljuva ängla sången.

  Allt skiftade i rosa och rött utav din kärlek du strött. '

Jag vet den är lite random. xD

 Men det bjuder jag på.

 

 

!

Av Moa - 10 oktober 2010 18:26

alltihop är bara bajs,
 jagvet inte riktigt hur jag ska uttrycka mej i ord så de blir helt enkelt : !

aja, nu väntar engelskan, kan ju inte stanna hemma imorgon med, hur gärna jag hade velat.

 kyssar, <3

Av Moa - 9 oktober 2010 14:14

 - hejjhej.

nu lyssnar jag på -( du är så)-  yeah , yeah , wow, wow

 låten äger ju. x3

nej men idag så har jag läst ut min bok, en prinsessas dagbok 6.

 jag vill oxåå skriva dagbok, men jag har testat några gånger men de funkade inte så bra,, så jag får la nöja mej med en ttråkig blogg ist, -.-

+ Dogge sov här i natt, -(fan)- , jag såg han i kalsonger igår, (!)

 jag säger bara en grej : BLÄÄÄÄÄÄ!!

annars har la de vart okk. ( om jag fär säga de själv) (:

 men nu måste jag sluta.

 pussar på er. <3

 


Av Moa - 7 oktober 2010 20:52

... inte datan mer sen,

aa, asså förutom nu då...

så jag tar de med charice imorgon ist... :)

men jag har tittat på en annan blogg med för alla twi-fans, haha, sen heter : mytwiligt.bloggagratis.se

- de e senaste skvallret om alla som medverkar i twilight-sagan &såvidare.

kyssar. <3

Av Moa - 7 oktober 2010 14:34

halloj.

 nu har jag precis tittat på orah , haha.

de va 'the most talanted kids' , justin va med och chlarise.

jag skriver mer om de sen.

 & innan klantade jag mej som vanligt!

jag tappde en tepåse på min morbrors nya gradiner som mamma skulle sy in.

 BAJJS!

aja.

 kram. <3

Av Moa - 7 oktober 2010 13:09

ja som sagt, ingen skola för mej idag , för idag är moa stenström sjukis.

 ska fixxa lite på mammas blogg nu och ge älsklinegn mat.

sen har man ju iongenting att göra nu när man är sjukis heller,,

- boken tog ju slut i går och ny lånar man ju i skolan.

kanske blir ett lite längre inlägg senare för nu står mamma över axlen på mej och säger att jag får ta den andra datan för att hon vill ha sin ifred!

 kyssar-

Av Moa - 6 oktober 2010 20:49

..inlägget idag.
 men nu har dogge åkt hem. tur de!

jag råkade öppna matildas dörr utan att knacka och de ä ett misstag jag INTE tänker göra om igenn. :S

 aja, man nu har jag hjälpt mamma med sin blogg, jag har säkert förklarat hur de fungerar 20 gånger och hon fattar fortfarande inte!!

- att man ska få sånna otekniska parents-

men nu har jag inte ätit riktigt på 2 dagrar och jag tänker inte förstöra detta.
jag har ju värsa chansen att gå ner lite vikt!

- så nu blir de ingen mat för mej på minst tjugo timmar. :)  <3

sleep tight all night.

 - kyssar.

Av Moa - 6 oktober 2010 17:16

hejhej, 
 idag gick vi kort dag i skolan.

sen efter skolan gick vi ner t ica. elr jag och frida gjorde de, dom andra gick in t ungdomsmottagningen (stavning. ) & hämtade kondomer. xD

 utan att vi visste de. :(

aja. sen träffade vi jontää och amanda på ica , jontää ttyp *skrämde mejj.

 & amanda den jävlen sa :

                                                 ' men ni två passar ju tsm'

han bara  gick iväg och jag bara :

                                                  
            'amanda jag vill INTE höra sånna där svordommar.'

jontää bara:
                   '     exakt amanda!!'

 men sen så satt jag , amanda , jontää , felicia, elin , ronja och frida och pratade ,

nej frida smsade mest rasmus på min mobil. så nu harjag hans nummer meh.
 men dagen har ju vart ganska bra iaf. <3
          
  ' jag visste ite hur det känndes att leva innan jag träffade dej'
Kyssen. (L)

- slänger in en bild på mej.

  

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards