moaeloicejohanna

Alla inlägg under maj 2011

Av Moa - 31 maj 2011 20:36

 den här låten sjöng louise för våran älskade joel idag efter talangjakten, det var så sjukt fint !

Av Moa - 31 maj 2011 20:29

  

you just have to look in to my shadow to see all of my lies and all of my mistakes. so if you look real close you'll see your face.

 

Av Moa - 30 maj 2011 21:26

 

random bild jag vet.

idag har jag vart och tränar med syster, först cyklade vi till sexdrega (porrhult -heheh) och sen körde vi lite zumba och sen så cyklade vi hem, det var lite mysigt faktiskt, :)men nu ska jag snart nana för det är ju skola i morgon och sen är det ju långhelg.. lite små kul. :) och för alla dom som inte vet de... varför vara som någon annan när man är helt perfekt som man är ?



Av Moa - 29 maj 2011 16:06

Killar är som........

-Toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.

-Golfbollar, går från hål till hål.

-Luft, man klarar sig inte utan dem.

-Vulkaner, sprutar när de blir heta.

-Blandfärs, hälften nöt, hälften svin.

-Ballonger, uppblåsta eller urblåsta.

-Körsbär, omogna eller alldeles för gamla.

-Parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.

-Svin, tjejer är djurvänner

-En alvedon, man tar en och går och lägger sig.

-Cigaretter, först tänder man dom, sedan suger man dom, och sen tar man en ny.

-Datorer, felprogrammerade.

-Bin, de sticker hela tiden.

-Tuggummin, smaken försvinner.

-Rosor, lika taggiga och jävliga.

-Torg, har stånd i alla väder.

-Bakelser, först kladdar de ner en och sen blir man tjock.

-Bussar, missar man en kommer alltid en annan.

-Löv, torra och blåsta

Av Moa - 29 maj 2011 12:09


 / en awesome låt /

gårdagen tillbringade jag med alice, o nu ska vi en sväng till stan. men igår blev det inte riktigt som vi hade tänkt oss men vi hade mys ändå ? aja enjoy. :) 
 








Av Moa - 28 maj 2011 14:51

    nu gör jag och pippus en liten överraskning till mammu.. :) but don't tell her, please ? jag hör av mej senare, kanske imorrn.. för ikväll ska jag ha myyyys med aliceballis.. film o popcorn kanske en liten promenad i efetrmidda ? låter awesome tycker jag. hur ska ni tillbringa eran lördag ? puss.


Av Moa - 27 maj 2011 21:05

en liten lista

om mig
namn? - moa stenström
när fyller du år? - 25 april
några piercingar? - två i örat 
vad har du på dig just nu? - mysbyxx, the roling stones t-shirt, emovantar.  
vilken årstid är bäst? - sommar ♥
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna upp med den man älskar
vad tycker du mest om hos dig själv? -  vet inte
vad är du bra på? - ingenaning, irritera lärare ?
vem älskar du mest på denna jorden- min familj&mina babes,  
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon

vänner
vem vet allt om dig? - alice
vem är den roligaste av dina vänner? - no idea,alla har väl sina stubder ?

vem är snyggast av dina vänner? -  alla snyggingar
vem är mest partyprisse? -  venne ..

vem är den du helst har filmkväll med? - en snygg killä
vem av dina vänner är mest "evil"? -   aliceballis



Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - pippus
Vem ringde du senast? - pippus
Vem sms:a till dig senast? - aliceballis
Vem sms:a du till senast? - aliceballis


- Kärlek

Är du kär just nu? - verry much in love

Har du kysst någon idag? - nope
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - näää..

Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - ish..

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ish..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - hmm... ? 
Hur länge höll det? - en stund plus en stund t.. ?

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båådeee.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - när ja hette jönsson i efternamn ?

Vem sov du senast bredvid? - hmm..?

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Oscar..
När fick du din första kyss? -  hmm ?

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? -  den som passar honom, sin egna..

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards