moaeloicejohanna

Alla inlägg under januari 2011

Av Moa - 30 januari 2011 19:08

 ahja , idag har de vart cup, blåkläder cup... 
 första hillareds gruppen- som jag är med i-  fick inte in ett ända mål. -.- 

  men den anda gruppen hillared två fick in tre mål... :) go girls, 

men ingen gick vidare .. 
de kallar ja bara otur.  


 --------------------------------------------------------------------------------------------------

 och föresten ni kommer inte få se några nya bilder på ett tag heller. -.- 

för ja - bra som ja är- har slarvat bort sladden till kameran och till mobilen..

 den t mobilen har jag inte ens packat upp. 

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


 jag vet inte vad jag ska göra.. 
 du finns i mina tankar hela tiden..
du är nog den underbaraste i hela världen , men om jag skulle säga de till dej skulle du hålla en lektion för mej varför--
 men jag kan inte glömma dej.. du anar inte hur mycke ja försökt..

 men även om du inte läser detta så ska du veta att jag älskar dej..
nej de räcker nog inte.. men jag vet inte hur jag ska uttrycka mej annars.. <3


-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-


There is a lie in believe.

There is a over in lover.

There is a end in friend. 

There is a us in trust.

There is a me in mean.

There is a if in life. 


 

 Kyssssss

 


Av Moa - 29 januari 2011 15:23

 Älskade syster!!
Känns bra att vara din syster även när vi bråkar..
 du förstår mej på ett sätt jag inte förstår mej själv, när jag inte förstår mina tankar när dom är som ett enda trallsligt garnnystan hjälper du mej att reda ut dom..
 du är en ängel som är hämtad för att hjälpa mej på denna stig som kallas livet..
 jag älskar dej syster!! <3

Av Moa - 28 januari 2011 18:30

 jag ska inte lägga ner loggen , ja vet att jag skrev att jag skulle lägga ut bilder men de dampar varje gång ja försöker-.- 
 men nu ska ja och frida baka!! choklad muffin med choklad bitar i. 
 kyss.  

Av Moa - 5 januari 2011 19:01

 ni somtycker de äe trökigt - well don't bother reading it!

 ja jag tänkte bara skriva hur det egentligen är att vara moa eloice johanna stenström.

 det är inte så enkelt att vara det minsta barnet i en stor familj.. mamma och pappa antar att jag ska vara som mina äldre syskon... samma vers varje gång " när jenny, riccard och lina var små fick dom allt..."

 och när dom kommer hit och mamma inte gör som när dom var små så låter de .." du skulle settnär vi var små då var mamma..."

 tror dom jag bryr mej? jag lever inte i historien jag lever i nuet!

inte bara de det går inte bra i skolan heller, vänner varför ska man ha dom?

känner mej bara allmänt utstött men det kanske är en del av hög stadiet ?

 jag har inegn aning men jag gillar de inte.. det är inte bara min sociala sida som går åt skogen , betygen ?

 från varenda lärare får man höra : " om du bara ansträngde dej lite så skulle du kunna mins få ett VG ist för G.

 GUD vem vill höra sånna grejer? !

 jag har bara lust att säga åt varenda lärare att dom inte heller ver änglar i skolan eller va dom? '

 det finna inte en enda kotte som i nte har gjort något som någon annan inte gillade när man fyllt12 , eller har jag fel ?

 säg emot mej isf!

visst tiderna förendras men inte så jävla mycke som alla vuxna/ gamla värkar tro!!  på tal om skolan är det också så att matilda har ju ett rykte i skolan , och då så klart tror ju alla att ja ska vara lika dan som hon , gud döm mej inte för vem min sy har ett eget liv , jag är en egen persson!! '

ster är jag och min så kallade bästa vän ( vilket jag inte vet om hon är längre) gjorde allt för att bli populär när vi började skolan få ingår" mobba" sin dåvarande bästa vänn - vilket är jag , eller är de va??

 det värsta är att det inte finns någon stans att fly! jag har igen stans att ta vägen , fast sen om man tänker på alice, den vän jag nästan har haftlängst hon förstår mej, hon säger iegnting för att jag ska bli glad !

 hon säger sanningen !

 jag kanske inte säger de tillräckligt ofta men jag älskar dej!!

 okej jag sammar fattar allt de här ; my life is a mess , en stor knut jag själv att knutit i hop och på samma sätt knyta upp den.

 puss..




Av Moa - 5 januari 2011 18:54

 ja jag ska lägga ner bloggen...

 det äe ju ändå ingen som läser den ochjag glömmer av den hela tiden?

fast det är ju ganska skönt att bara fåskriva av sej ibland när allt ärrörigast och jobbigast..

 life is a bitch..

om den inte läggs nerkommer ni att få se bilder snarast..'

 mina nyårs löften är iaf lätta!

 - gå ner i vikt!!!

 - se till att självförtroendet är på topp!

- VÅGA!!

 kysseN ..  

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards