moaeloicejohanna

Alla inlägg under juni 2010

Av Moa - 30 juni 2010 11:09

Heej,

nu sitter jag här i Lindas soffa med Bella och bara trååkar, ska snart äta frukost.:))

Imorse när jag vaknade så var de tuggumi i hela sängen och på min tröja., :S

för jag tog ett i går kväll när jag tittade på aladdin. x)) och så glömde jag at ut de, <3


jag har igentligen ingenting att skriva- så


                                    -        xoxo     

Av Moa - 24 juni 2010 13:33

Hejj.

Nu ska jag snart till mormor och morfar eller antingen i morgon eller lite senare när pappa har kommit hem.

Matilda kommer hem på lördag natt med. :))

Sen nästa vecka kan vi hämta äälskadee Måns från Frida på söndag är dom elva veckor och en dag.. 

Jag längtar värkligen! :]]

xoxo, (L' 

Av Moa - 20 juni 2010 16:48

Amanda Johansson.

Är en bajs! ;D <3

Men jag älskar dig ändå!!<3

Av Moa - 20 juni 2010 14:06

Svart kajal runt ögonen (sot)

maskara

teckstift

lepsyl.

Av Moa - 20 juni 2010 14:02

vittlinne under                                     (gina)

en vit t-shirt med lilla my på                 (ullared)

vita tights                                            (gina)

rött flätat läderarmband.

Av Moa - 19 juni 2010 23:21

Our song is the slamming screen door,

sneaking out late,

tapping on you'r window.

When we're on the phone and you talk real slow,

'cause it's late and your mama don't know.

Our song is the way you laugh,

the first date, "man I din't kiss her, and I should have."

And when I got home, 'fore I said amen,

asking god, if he could play it again.



Av Moa - 19 juni 2010 21:49

she standing there by a brokan tree

her hands were all twisted ,

she was pointing at me.

I was dammed by light coming over.

as she spoke with a voise that disrupted in the sky

she said hold on lover,

yeah don`t be ashamed

I will wrap you in my arms and know

that you`ll be safe


let me sign

let me sign

let me sign

let me sign.


<3

(:

Av Moa - 19 juni 2010 18:40

Hiss: Solen

Diss: Regnet

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards