moaeloicejohanna

Alla inlägg under april 2011

Av Moa - 29 april 2011 22:57

 - seriöst jag älskar mina rubriker!! ;D

 men nu har jag bestämmt en "dejt" med gullet en helg framöver. Han kunde inte imorgon eller på sönda, han skulle jobba.. men det blir bra. :)

 men nu sitter jag o tittar på dumpar o ska snart sova.. e så sjukt trött.. ^^

 men puss puss alla gullegrisar, ;)

Av Moa - 28 april 2011 09:44

 hellu alla sötnosar!
 - igår var jag på ullared med sötaste systrar och en helt underbar kompis till jenny, Cornelia. Tack för dagen!

 jag köpte världens hetaste tröja, linda köpte en likadan.. :)

 den var rosa, och så tod det " CARTMAN IS MY BOYFRIEND!" från south park. :)
 - jag var bara tvungen! ;)

 

 han är så sjukt tjockogulli! :D

 men i tidags var jag med pippis i stan vi stack tidigt från skolan orkade seriöst inte med alla ledsna människor..

 - men jag skrev i joelsminnesbok iaf.. men jag fick ensjukt elak blick utav sophia, men det var det värt.. 
 " GUD GRÄT DAGEN DÅ DU FÖDDES, NÄR HAN MISTE HIMMLENS FINASTE ÄNGEL, VI GRÄT DAGEN HAN TOG TILLBAKA DEN"

 VILA I FRID JOEL ERIKSSON!!

- kyssen på alla söta. :)  

 jag bjuder på den sjukt snygga bilden. :) <3

Av Moa - 24 april 2011 22:44

 hejsan ,

 nu sitter jag hemma hos alice och tänker på livet, nu sitter ni säkert och tänker, "hallå tänker hon på livet? hon fyller ju 13 imorgon för guds skull! "- justde, för guds skull..

 det var han som tog Joel ifrån oss, som så småningom kommer ta alla in under sina vingar, jag förstod - förstår-inte hur gud kunde tycka att det var Joel Erikssons tid redan han var knappt sexton år fyllda,

 efter allt detta känns det så obetydligt att fira min födelsedag.. 

 menmen, leendet var påklistrat o fint, :)

  nu ska jag och alice snart gå hem t mej...

 kyssen på alla ...

Av Moa - 24 april 2011 14:42

 idag ska jag ha kalas men det känns inte som att det är den bästa dagen att ha de på..

 - igår när jag såg det på facebook trodde jag att det var något dåligt sjukt skämt men sen förstod jag att det var på riktigt..

 då hoppades jag på att jag drömde, :)

 även om jag inte kännde dej spc bra visste jag att du var en bra person, en riktig mersmellow . (x))

 en person värd att älska!

 som sagt kännde jag dej inte spc bra men det var en massa utav mina kompisar gjorde de!!

 jag har bara en sak att säga till dej nu,

 VILA I FRIDA JOEL ERIKSSON!!


Av Moa - 23 april 2011 14:25

 nu är det påsk! som ska firas med dom bästa, ;)
 nu är det påsk. :)
 jag har fått hurjvävlamycke godis som hellst. ;) 

jag tittade precis på en blogg som handlade om en som hade anorexia, men klarade sej nästan inte, idag så kan hon inte få barn och hon har en massa bristiningar efter att huden töjt ut sej... 

 jag kan ärligt säga att jag inte vill ha de, men skitsamma, nu ska jag ut och springa, för mamma har planerat att vi ska äta ihjäl oss. ^^

 så det kan knappast skada, och är man träningsberoende så är man. :)

 efter det så ska jag ner till alice-ballis och lämna hennes påsk ägg, :)

 med en massa godis i det me. ;)

  men jag snodde en skit bra låt från en riktigt gullig grabb igår som jag bara måste dela och så en annan som jag snodde från matildas kompis. :)

 denna tog jag från min vän.

 denna tog jag från mittis kompis jessi. :)

Av Moa - 18 april 2011 14:37

 - asså, jag har inte lagt in på as länge men om jag ska vara seriös... så bryr jag mig inte ett jävla skit..
 för allt är fan BARA SKI!!.. men vafan ska man göra åt de då?

 det är ju bara jag som ställer till för mig själv...

 

 men här kommer´min och alices låt,


alicevardet.bloggplatsen.se

 på alice blogg kan ni titta när we goes sexxi/fluuuuuuum! ;D <3


Av Moa - 3 april 2011 20:45

 hejsanhejsan

 idag har det vart fotbillsträning och nu är jag fan as trött men jag har världens grej att berätta för alice bäckvall så när hon ser detta får hon fan ringa mig!!

 kyssen.

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards