moaeloicejohanna

Alla inlägg under september 2010

Av Moa - 27 september 2010 21:03

hejhej.
 idag blev en ganska lyckad dag.

här kommer några bilder på slöjden&hemkunskapen.
 

kladdkaka och rulltårtan på hemkunskapen. ;)

  ronja och kladdkaka, (:  

våran grupp på hemkunskapen. x3

  

Louice på slöjden. x'd <3<3<3<3<3
- kyssen. <3

Av Moa - 26 september 2010 19:48

Hissa:
 nya kameran
 kläderna.

Dissa:

 skolan

 frissan på sis. "/
<3

Av Moa - 25 september 2010 20:13

hejhej, idag har jag vart i stan med Linda och pappa.

 först åkte vi t media market ohc köpte en kamera.

sen så åkte pappa hem och jag och lina stannde i stan och jag köpte:

  • en vit långärmad t-shirt
  • ett svart linne
  • en svert basker
  • en mössa
    och 
  • ett shock rosa linne på marknaden
    kyssar, <3<3<3

 

Av Moa - 23 september 2010 18:04

idag har varit ganska bra förutom att vi nästan fick skäll utav våran svenskalärare, hahha.
 jag fridajb och frida fick skäll för att kitte och hans kompis hade tagit våra skåps nycklar, men när han tog ut oss för att prata elr så, så kom kitte och sa att de var deras fel att vi missade lektion. ;D

 jag fick 36/36 på eneglskan med!! (:
det var nog bara jag och anna som fick de. ;) 
 och jag tror att jesper planerar något elakt t mejj imorgon. X)
 pussen. <3

Av Moa - 21 september 2010 16:07

..idag med.

men jag försov mej , mamma väckte mej klockan sju efter att mina TVÅ alarm hade ringt , när bussen går tio över sju, men jag kunde inte sova igår kväll jag hörde när mamma gick och la sej och de va tp två, xd.
men jag fick sjuss utav katarina , carolines mamma. Tur.
 sen fucka hela dan up. försthängde jag inte med på musiken , sen när vi hade matte så bestämmde sej pernilla att vi skulle byta platser och jag kom SOLKLART jämte Jonte. sen så på nåt konsigt sätt hade Jonte fått tag på mitt lånekort så då trodde han ju Solklart att jag hade hans - de låter ju logiskt- men det hade jag inte, och sen så sa han ' a men om du hittar mitt lånekort då kan väl du ge de t mej' & jag typ dah? 'nej , Jonte jag har kvar de som en sovinir'  . 
     


 









Bjuder på bilden.
 - Kyssar.

Av Moa - 20 september 2010 20:56

everything you ever wanted
bring em out
- hawk nelson

the best day
- taylor swift
you better die young
- nomy
 

hoppas att låtarna uppskattas. <3

Av Moa - 20 september 2010 20:45

...& hinner ju inte med någonting längre!!
seröst måste ju hitta på någonting!
   jag ska nog fråga någon om den vill bara hitta på någonting!

känner mejj så j*vla o-social! seröst!
man vet ju inte vad man ska göra i skolan längre heller när frida bara hänger med jb.
känner mej utanför, avundsjuk det känns som om de synns , för innom mej är jag ju GRÖN av avundsjuka , jag vet det låter lite typ 3klassare. 
 aja, jag har gått igenom värre grejor.

pussokram.

Av Moa - 19 september 2010 01:06

hejhej,
 ska sova över med alice, hissa elr dissa?
- själv dissar ja, xD

hahhaha.
   nejj men vi tittade på the worlds most scary film. 
 fredagen den trettonde,
seriöst titta inte på den ttyp när ni är ensamma.
   &&förlåt för den dåliga uppdatteringen men de är så jävla mycke skit med skolan och de..
aja,
pussen&&kramen.

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards