moaeloicejohanna

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Moa - 27 juli 2011 21:50

  

dagens heting är chad michael murray ! han är så grymt snygg ! man smälter lite varje gång man ser honom ! grabben är ju hetare än solen !

Av Moa - 27 juli 2011 21:41

   

hej idag har det vart riktigt dålig upd, men jag har vart på djurparken med jacob bittan o pipps, vi hade det jätte mysigt. sen efteråt så gick jag och matilda till max oxh köpte varsin lyxshake ( förjävla äkliga asså ) och matilda ficksin så satt hon och sa, "dom rörde ju inte runt i den ordentligt.." så körde hon sugröret upp och ner så att det kom åkte ut en massa o jag bara, "men matilda du kan ju inte pumpa på då sprutar det ju! "och lite längre bort så satt en barn familj och pappan satt o garvade. matilda skämdes. jag tyckte det var sket kul. hahhahahaha. men sen har jag inte gjort så mycke, utan jag har packat lite till skara. jippie. ! :)

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards