moaeloicejohanna

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Moa - 23 juni 2011 16:41

 

nu kommer jag precis in från en prommenad med vovvov, det var mysigt. ikväll kommer pappa hem. det ska inte regna så mycket imorgon hoppas jag. jag är så trött på detta äckliga regnet men då har jag ju fått en massa tid att blogga på och det är ju toppen förstås. men nu är jag på riktigt shopping humör. that sucks efetrsom att jag inte kan åka till borre fören nästa vecka. aja, fuck it. loveya. 

Av Moa - 23 juni 2011 13:07

 

nu sitter ni och läser ett inlägg skrivet av en lycklig liten flicka.

eftersom att alice ska vara med oss imorgon !

hon kunde int det först för att hon skulle vara barnvakt men...

ja vi säger såhär, JAG ÄR GRYM ! 

Av Moa - 23 juni 2011 11:27

 

/gammal bild/

nu har jag precis varit ute med vovven, matilda hade ju inte gjort det och ingen hade ju väckt mig så det fick bli lite senare idag. idag vet jag inte vad som händer, hade tänkt att dra till borre men matilda skulle ju ha sitt vanliga busskort eftersom att hon har lånat sitt f-kort till viktor. men efetr idag så kommer jag få hennes vanliga, och hon kanske ska ladda det med hundraspänn. så de blir la nästa vecka ist. okej nu sitter jag bara och babblar. hade !

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards