moaeloicejohanna

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Moa - 19 juni 2011 22:02

 

 okej nu sitter jag och väntar på att vampire diares avsnitten ska ladda färdigt så att jag kan nööööörda lite snyggingar. :$ men det tycker jag att jag är värd, eftersom att jag lider lite brist på dom just nu.. för att..hmmm.. oscar tycker att jag har gjort någonting, jag inte riktigt förstår (?) men jag vet inte om jag verkligen ska fråga heller. :o någon borde verkligen ge den ungen lite stryk. men.. life's a bitch, huh ?

Av Moa - 19 juni 2011 17:43



jag blir ledsen varje gång jag hör den här låten , jag kan inte fatta att man kan älska någon person så mycket. låten handlar om att han som sjunger skulle gifta sig en två veckor innan bröllopet så råkade hans bride-to-be ut för en olycka och det var nåra att hon dog, hon kommer aldrig vara samma person men han älskar henne som hon var, som hon är och som hon kommer bli. det är för gulligt asså. much love.

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards