moaeloicejohanna

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Moa - 9 juni 2011 20:39

  hej och halloj - chase coy. det är en riktigt duktig grabb, checka gärna in hans låtar på youtube.  förlåt för den dåliga upd, men jag sa ju faktiskt åt er att jag inte skulle upd så mycke ida. men i morgon är det sommarlovsommarlovsommarlov! jag kan faktiskt inte fatta att det är sant ! men gud vad jag kommer sakna mina babes i skolan ! Lulu: jag kommer sakna din twistade humor och ditt eviga tjat om J. Bieber ! Anna-panna : jag kommer sakna ditt skratt tills jag får höra det igen ! och ditt eviga tjat om " din alldeles egna lille kåtis ! " och sist men inte minst Nea : jag kommer sakna hela dig ! och ditt stjatter (?) om din heeezzzt som du är så stoltöver ! jag älskar er bruuudsss ! foreverinmyღ !



Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards