moaeloicejohanna

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Moa - 8 juni 2011 20:32

   

// ~förlåt för den dåliga upd. !

nu är har jag precis badat i våran lilla plaske pöl som jag kallar den, det är igentligen en pool. ;) men sen råkade jag trampa sönder mina älskade solbrills ! ohno ! så alice du kan inte låna ett par solbrills utav mej på fre nu !  du får försöka fixa det på annat håll. men idag har inte vart den bästa dagen kanske. jag fick inte åka med bussen efter skolan eftersom att jag hade glömt mitt busskort. så jag bröt ihop i svenljunga, allt blev bara för mycket !  men ni får ha det bra babes, blir antagligen inte så mycket upd imorrn efetrsom att vi ska ha mogalunken imorrn och sen ska jag på student ! pussar.

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards