moaeloicejohanna

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Moa - 7 juni 2011 21:11

 

 - så sjukt bra spelat idag bruds ! nu ska vi bara fortsätta såhär resten utav sesongen ( stavs hur ? ) !

 men nu väntar en varm dusch och lite nagellacks måling för att tagga ner . känns verkligen kanon det här tjejer . loveu guys.

Av Moa - 7 juni 2011 21:09


Ankie

Ankie

Tisdag 7 juni 20:32

sv:hej
mer träningstips kommer, det var rätt många som efterfrågade det:)
Tummen upp för din överskrift "the only reason that people is trying to bring you down is becuse they want some company"..Klockrent :)

    

http://missangela.bloggplatsen.se



 Hej o tack så mycket ! det blir kalas ! jag är ett fan utav att träna själv så det här blir toppen ! kram. :)

Av Moa - 7 juni 2011 14:40

  

// jag söta nea och söta anna panna på idrottslektionen //

 - idag blev inte alls som jag hade tänkt mej ! dom blivande sjuorna skulle ju komma på besök ! det var skit kul och jag skrämde livet ur en söt liten grabb som hette artur ! okej jag tänker iaf mobba namnet. men nu ligger so:n och dammar ( det vill vi ju inte ska hända eller hur ?) vi jar ju prov imorgon, men ikväll väntar fotbollfotbollfotboll ! tagga matchen brudar ! xoxo

Av Moa - 7 juni 2011 14:32

Lovisa

Lovisa

Tisdag 7 juni 12:31

Hej hej! Det där med kissie fattar inte jag... Att hon kollapsade beror säkert på att kroppen sa ifrån och hon själv säger att hon väger 48 kilo, som jag, och jag e drygt 160 och är normalviktig men nästan underviktig enligt mitt BMI.. Att vara så smal e inte snyggt! Det e ju f*n läskigt :s Brösten e bara överdrivna xD

 

http://lovisastenberg.bloggplatsen.se
IP: 79.138.122.27



hejhej ! men kroppen måste ju ha sagt ifrån eftersom att hon tränade för mycke och åt för lite, right ? själv tycker jag att vara smal är snyggt men det ligger ju helt i betraktarens ögon . det du tycker är snyggt kanske inte jag tycker är snyggt o vice versa lixom . men tack för att du sa vad du tyckte ! kram . :) 

Av Moa - 7 juni 2011 06:07

     /bilden är från idag. /

- nu ser jag fram emot en riktigt rolig dag i skolan. hmm..skulle inte tro det.  jag hatar skolan (tur att det bara är tre dagar kvar !) men man måste ju dit och efetrsom att jag redan har hoppat upp en klass så skulle det vara lite surt om jag fick hoppa ner den igen, huh ? inatt somnade jag runt 2.30 - 3.00 och vaknade 5.30 . hmm.. hur mycke har jag sovit igentligen ? jag får det till tre timmar (om inte mindre ) hur jag än vänder på det ! men det är bara att blaska på en massa conceler på dom mörka ringarna under ögonen och masa sig iväg till dårhuset ( skolan ) och se glad ut, right ? xoxo

Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards