moaeloicejohanna

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Moa - 6 juni 2011 19:43

  


oj idag har jag lagt upp ganska många inlägg. hmm.. är det bra eller dåligt ? men detta kan nog vara dagens sista. eftersom att det är skola imorrn ( omg!) känns som om det redan är sommarlov ju ! :o men nu så väntar en varm dusch ! myys,


 på tal om det så hittade jag en as goo låt ! den kastar jag oxå in ! enjoy !



Av Moa - 6 juni 2011 16:40

  /tidsinställt /

dagens outfit.

shorts: avklippta jeans från HM

tisha: oversize linne carlings
brills: gina


Av Moa - 6 juni 2011 14:34

http://www.kissies.se/



okej nu lite vanligt bloggtjafs ! inte för att kissie kommer få reda på det men ändå. nu har hon ja precis kommit hem från sjukhuset efter att ha kolapsat på en shoppingrunda. hon säger att det inte är på gund utav bantnigen - men är det verkligen sant ?  hon är ju så sjukt smal . visst det hade vart snyggt om hon inte hade haft så jävla stora bröst ! hela hon ser ju ut som en missbildad barbrie-docka ! visst, man ska ju låta personerva som dom vill ochse ut hur dom vill men ändå ! vad tycker ni om kissie ?

Av Moa - 6 juni 2011 12:20

http://www.imdb.com/features/movies/breakingdawn/


okej nu är det såhär innan jag går ner och myser i min älskade säng så måste jag bara få säga detta ! så jävla dåligt ! den nya trailern till breaking dawn. vad är det för jävla frisyr edward har på bröllopet ? ser ju förjävligt ut . och bröllopet såg ju inte alls ut som jag tänkte mig - jag har läst boken. och när bella märker att hon är gravid ? vafan varför har hon inte ringen på sig ? asså det är ju bara dåligt . det enda jag tyckte va riktigt bra va att man får se jacob utan tröja ! ( asså wow )  jag och syster skulle ha gjort det så sjukt mycket bättre ! skriv gärna vad ni tyckte om trailen med ! :) xoxo

Av Moa - 6 juni 2011 11:53

jag vet inte.. tycker ni att jag ska skriva mer om vad jag gör på dagarna ? för jag har inte skrivit så mycket om det för att - om jag ska vara ärlig - så skiter jag fullständigt i vad andra gör hela tiden ! fast det är klart jag kan ju skriva om det typ är någonting spc ? typ bara inte så inngående som alla andra gör ! men aja, skitsamma. idag tänkte jag bjuda på ett litet kul klipp (?) som ni ser. men annars så ska jag bara krypa ner i sängen igen och bara mysa ! i mina älskade mjukisbyxor ! jag vet att det kanske blir lite varmt men skitsamma. enjoy bitches.   


Presentation


Mitt liv i text och bilder.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska ja ha mer på bloggen?
 bilder
 musiktips
 videos
 vad som händer i min vardag
 vad som går runt i mitt huvud
 outfits
 vardagen
 insperationsoutfits

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.


Ovido - Quiz & Flashcards